محوریت‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین اعلام شد

محوریت‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین اعلام شد
محوریت‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین اعلام شد
مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: هفتمین جشنواره ابوذر در قزوین برگزار می‌شود که دارای دو بخش استانی و کشوری است.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: هفتمین جشنواره ابوذر در قزوین برگزار می‌شود که دارای دو بخش استانی و کشوری است.

به گزارش خبرنگار قزوین، محمد کشاورز با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف مهم و رسانه‌ای در بسیج، برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر و تقویت و توسعه و تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابله با موج مخرب جنگ نرم و همچنین حفظ و گسترش فرهنگی و تفکر بسیجی و ارتقای تولیدات ارزشی و حمایت از خبرنگاران و پدیدآورندگان آثار فاخر انقلابی از برنامه‌های محوری سازمان بسیج رسانه است.

مسئول بسیج رسانه در استان قزوین بیان کرد: مسئولین در راستای خدمت صادقانه به آرمان‌های انقلابی و منویات رهبری و مطالبه‌گری درمسیر گفتمان سازی گام‌های ارزشمندتری باید انجام دهند.

این مسئول خاطر نشان کرد: تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره، ایجاد فرصت نقش آفرینی باری بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمندی برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری استاندار و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای مشکلات و معضلات و آسیب‌های اجتماعی، جریان رسانه‌ای برای ارائه راهکارها ار مهمترین اهداف ما است.

کشاورز اظهار کرد: شعار سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نقش آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی – اسلامی  محورهای این جشنواره است.

وی افزود: مردم دوستی و مردم یاری، وحدت و همدلی، آب و احیای دشت قزوین، فرهنگ شهروندی، وقف، فرصت‌ها، و چالش‌ها از محورهای استانی این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج رسانه در استان قزوین گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پاکدست را با عنوان قالب‌هایی که می‌توانند در جشنواره شرکت کنند معرفی کرد.

این مسئول بیان کرد: تمام اصحاب رسانه می‌توانند درجشنواره شرکت کنند و شرکت کنندگان در جشنواره باید آثار خود را با رعایت شرایط جشنواره و رعایت زمانبندی تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند و آثار نباید مغایر با قوانین و مقررات جاری کشور، فرهنگ وارزش‌های دینی ملی باشد.

وی ادامه داد: در بخش خبری، اثر منتشر شده به همراه اصل اثر با فرمت  JPG و کیفیت متعارف در یک فایل فشرده ارسال گردد و عکس‌ها به صورت اصل ارسال شود به عبارتی با فتوشاپ یا ابزار دیگر به صورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد و گزارش‌های خبری باید ازشبکه‌های تلویزیونی و یا شبکه‌های مجازی پخش شده باشند.



https://www.titrqazvin.ir/news/9329

مطالب پیشنهادی از سراسر وب