مدیرعامل انجمن موسیقی ایران معرفی شد

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران معرفی شد
مدیرعامل انجمن موسیقی ایران معرفی شد
مدیرکل دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمدعلی مرآتی» را به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران منصوب کرد.
مدیرکل دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «محمدعلی مرآتی» را به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، در حکمی از سوی امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدعلی مرآتی پژوهشگر موسیقی به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی انتخاب شد.

در متن این حکم آمده است: به استناد مصوبه صورت جلسه هیات امنا به شماره 356/س/الف مورخ 10 تیرماه 1403 و نظر به تجربیات، سوابق ارزنده، تعهد و دانش جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران منصوب می‌شوید.

از شما انتظار می‌رود با رعایت ضوابط قانونی و مصوبات هیات امنا و نیز وظایف مندرج در اساسنامه انجمن موسیقی ایران در جهت اعتلای موسیقی ایران گام‌های موثری بردارید.

محمدعلی مرآتی، متولد اول مهر 1351، در رشته موسیقی تحصیل کرده و مدرک دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس دارد. کمانچه را نزد استادانی چون منوچهر طاهرزاده، محمود مرآتی و اردشیر کامکار و هادی منتظری یاد گرفته و مبانی تخصصی موسیقی دستگاهی ایران و آهنگسازی را نزد استادانی چون فرامرز پایور، هوشنگ ظریف، منصور نریمان، محمدرضا لطفی، احمد پژمان، محمدرضا درویشی، کامبیز روشن‌روان، فرهاد فخرالدینی و هوشنگ کامکار در دانشگاه تهران بین سال‌های 73 تا 79 آموخته است. او آهنگسازی‌های مختلفی در کارنامه هنری خود دارد.

مرآتی مسئولیت دبیری و عضویت در شورای سیاست‌گذاری در چندین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران و نیز عضویت در هیات انتخاب و داوری و شورای سیاست‌گذاری را در دوره‌های مختلف جشنواره موسیقی فجر برعهده داشته است.

مراسم اعطای این حکم در دفتر موسیقی معاونت هنری و با حضور محمود سالاری معاون هنری، احمد صدری و داود گنجه‌ای اعضای هیات امنای انجمن موسیقی ایران برگزار شد و سالاری از خدمات سیّد امیرعباس ستایشگر مدیرعامل پیشین انجمن موسیقی ایران قدردانی کرد.


انتهای پیام/

منبع: ایرنا

https://www.titrqazvin.ir/news/19681

مطالب پیشنهادی از سراسر وب