دیدگاه دکتر پزشکیان بازگشت عقلانیت در تصمیم‌های مهم کشور است

دیدگاه دکتر پزشکیان بازگشت عقلانیت در تصمیم‌های مهم کشور است
دیدگاه دکتر پزشکیان بازگشت عقلانیت در تصمیم‌های مهم کشور است
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: دیدگاه دکتر پزشکیان بازگشت اخلاقیت در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور است.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: دیدگاه دکتر پزشکیان بازگشت اخلاقیت در تصمیم‌گیری‌های مهم کشور است.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، محمد علیخانی در آیین افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهر محمدیه اظهار کرد: در انتخابات اخیر مردم با صندوق قهر بودند ام امیدواریم آنها که رفته بودند با صندوق آشتی کنند چرا که تایید صلاحیت دکتر پزشکیان امیدی بود که فردی متفاوت از بین افراد یکدست تایید شده است.

وی گفت: با تایید صلاحیت دکتر پزشکیان امید در دل مردم زنده شد و کم کم نخبگان و سیاسیون و فعالین اجتماعی و اقتصادی از او حمایت کردند و انشاالله مردم جامعه و اقشار مختلف به سمت او آمده و با شور ایجاد شده  و با رای قاطع ایشان انتخاب شوند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی مطرح کرددر انتخابات گذشته ستادها انگیزه ای نداشتند و مردم هم برای رای دادن همین طور بودند چرا که مردم با شنیدن شعارها رای می‌دادند ولی وقتی شعار ها تحقق پیدا نمی‌کرد یا شعار بدون پشتوانه بود و انجام نمیشد و مشکل روز به روز بیشتر میشد مردم هم ناراحت و با صندوق رای قهر می کردند.

وی عنوان کرد: مردم دیده‌اند که در دولت دوازدهم در 4سال قیمت دلار از 5 تومان به 25 هزار تومان افزایش یافت و در سه ساله دولت سیزدهم از 25 تا 60 هزارتومان رفته است و با این حال باید گفت قهر کردن با صندوق کاری را درست نمیکند به شرطی که کسی که اصلح است انتخاب شود.

علیخانی بیان کرد: دکتر پزشکیان با سابقه وزارت بهداشت و نمایندگی مردم تبریز در مجلس به میدان آمده و این باز استقبال ها هم از او بیشتر شده و شاهد ستادها مردمی و رایگان در حمایت از دکتر پزشکیان هستیم.

عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد مرکزی دکتر پزشکیان گفت: انگیزه به وجود امده و اگر همت شود و امار  آرای دکتر پزشکیان بالای55 درصد در دور اول باشد او با یک رای قاطع انتخاب میشود. این مردم از فشار اقتصادی به تنگ آمده اند و ظرفیت فشار بیشتری نیست و همه دنبال روزنه برای بهبود وضع هستند اما با شعار و رفتار افراطی این مهم به دست نمی آید.

وی با اشاره به اخلاق مداری دکتر پزشکیان عنوان کرد: می‌بینیم که او اخلاق تندی ندارد و در مناظره برگزار شده وقتی دروغ و تهمت ها زده شد، کسی که امضا کرده واکسن خارجی نیاید خودمان در داخل تولید می کنیم و مردم جان خود را از دست دادند در حالی که  دولت وقت قرارداد بسته بود، آقای پزشکیان بار هم با اخلاق برخورد کردند.

علیخانی در خاتمه گفت: دکتر پزشکیان فردی معتدل و اهل تعامل و گفتگو گو است که حاضر به بداخلاقی نیست، او عقلانیت و جایگاه علم و تخصص را بالا میبرد و در امور از دانش افراد توانمند و متخصص بهره خواهد برد.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/19306

مطالب پیشنهادی از سراسر وب