حضور نامزدها در اجتماعات مردمی

حضور نامزدها در اجتماعات مردمی
حضور نامزدها در اجتماعات مردمی
با ورود به دومین روز زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تمرکز اغلب نامزدهای انتخاباتی جنوب شرق تهران بر سخنرانی در اجتماع مردم معطوف شده است.
با ورود به دومین روز زمان رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تمرکز اغلب نامزدهای انتخاباتی جنوب شرق تهران بر سخنرانی در اجتماع مردم معطوف شده است.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، با ورود به دومین روز از زمان رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، فضای تبلیغاتی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک که از روزها قبل از شروع رسمی تبلیغات، با برگزاری مجالس خانگی و تشکیل جلسات تبلیغاتی با عناوین تبیینی گرم شده بود، خود را برای روزهای پرالتهاب و داغ آماده می‌کند.

این روزها بیش از هر چیز دیگر، کاهش میزان تبلیغات میدانی و افزایش حضور نامزدهای انتخاباتی در جلسات و محافل مردمی به چشم می‌خورد به گونه‌ای که فقط طرفداران سه نامزد انتخاباتی پوسترهای تصاویر آنان را در اماکن تعیین شده از سوی شهرداری‌ها برای تبلیغات نصب کرده‌اند.

با وجود آن که شهرداری‌های پنج گانه ورامین، جوادآباد، قرچک، پیشوا و جلیل‌آباد و دهیاری روستاها اماکنی را برای نصب پوسترهای تبلیغاتی تجهیز کرده‌اند ولی باز هم تعدادی از طرفداران نامزدهای انتخاباتی، اندک پوسترهای خود را بر روی دیوارها، پست‌های برق و مخابرات و درختان نصب کرده‌اند.

کمیته‌های پنچگانه امحا ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک از ابتدای روز با حضور در مناطق مختلف، آثار تبلیغاتی که در اماکن غیز مجاز نصب شده‌اند را جمع‌آوری می‌کنند.

در تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حضور نامزدها در بین مردم و جلسات محافل خانگی و مساجد و حسینیه‌ها بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند و این افراد تلاش دارند تا با تبلیغات سینه به سینه و رودررو، خود را معرفی کرده و برنامه‌های خویش برای پیشرفت و آبادانی دشت ورامین را بیان کنند.

تعدادی از نامزدهای انتخاباتی نیز با حضور در خیابان‌های محمدآباد قرچک و نیز مرکز شهرستان ورامین و بازار قدیمی پیشوا، یک به یک به کسبه سر زده و خود را به آنان معرفی می‌کنند.

نامزدهای انتخاباتی تلاش دارند تا با برگزاری جلسات با بزرگان قبایل و ایلات مختلف از جمله شاهسون، هداوند، میرزایی، لرها، کردها و نمایش تصاویر دیدار با آنان در فضاهای مجازی، این گونه وانمود کنند که از حمایت آنان برخوردارند.

صفحات اینستاگرامی بیش از هر فضای دیگری تبلیغات نامزدهای انتخابات این دوره حوزه ورامین، پیشوا و قرچک را انجام می‌دهند.

در سخنرانی اغلب نامزدهای انتخاباتی، علاوه بر بیان مسائل و مشکلات شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک، پرداختن به مسائل اقتصادی، مشکلات معیشتی و نقد دولت، از رونق بسیار زیادی برخوردار است و موجب جلب توجه مردم می‌شود.

فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی با تاریک شدن هوا، شروع می‌شود و حضور تعداد زیادی از افراد مقابل این ستادها، موجب ایجاد ترافیک‌های طولانی به ویژه در خیابان شهید باهنر ورامین می‌شود که 2 نامزد مطرح این دوره از انتخابات در میدان امام حسین (ع) و درست مقابل یکدیگر اقدام به راه اندازی ستاد تبلیغاتی کرده‌اند و انگار هر چه مقابل این ستادها شلوغ‌تر باشد، طرفداران آنان نیز بیشتر خواهند‌بود.

از مجموع 58 نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بر اساس رصد فعالیت آنان، تا کنون فقط 10 نفر فعالیت تبلیغاتی خود را در سطح سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک آغاز کرده‌اند و مابقی فعالیت تبلیغاتی خود را به روزهای پایانی موکول کرده‌اند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه 11 اسفند برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: ایرنا

https://www.titrqazvin.ir/news/17058

مطالب پیشنهادی از سراسر وب