بازرسی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی در قزوین شدت می‌گیرد

بازرسی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی در قزوین شدت می‌گیرد
بازرسی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی در قزوین شدت می‌گیرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد.

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تیتر قزوین  از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت: کمیته نظارت بر مجتمع‌ها به طور ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات 37 مجتمع فعال در استان نظارت خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:در بازدید از این مجتمع‌ها تمام بخش‌ها اعم از نمازخانه و آشپزخانه، جایگاه سوخت، ورودی و پارکینگ، رستوران، واحد‌های فروش و عرضه مواد غذایی و سرویس بهداشتی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح سفر‌های نوروزی و ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی مسافران از خدمات بهینه و مطلوب مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و تمهیدات پیشگیرانه برای تامین امنیت و سلامت مسافران و کاربران جاده‌ای انجام می‌شود.

حق‌لطفی ادامه داد:در ایام نوروز امسال 37 مجتمع خدماتی رفاهی به همراه 25راهدارخانه در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

وی گفت:جذب حداکثری مسافران و کاربران جاده‌ای به مجتمع‌ها به منظور برخورداری از استراحت کوتاه مدت، استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها و ارتقای ایمنی سفر‌های جاده‌ای از جمله مزایای احداث این مجتمع‌ها است و تلاش می‌شود با نظارت و بازرسی مستمر از این اماکن زمینه تحقق آن فراهم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مسافران هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مجتمع‌ها موضوع را از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها و همچنین سامانه پیامکی به شماره 3000141 انعکاس دهند.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/11173

مطالب پیشنهادی از سراسر وب