آرشیو خبرها

بیایان‌ها می‌توانند به رشد گردشگری کمک کنند

بیایان‌ها می‌توانند به رشد گردشگری کمک کنند

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیابان‌ها از ظرفیت خوبی برای گردشگری برخوردار هستند و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد؛ البته باید در نظر داشت که بنا نیست در این مناطق کاشت نهال داشته باشیم، بلکه باید متناسب با زیست بوم هر منطقه اقداماتی را انجام داد.

تصویب بودجه دو سازمان شهرداری قزوین

تصویب بودجه دو سازمان شهرداری قزوین

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جریان بررسی بودجه پیشنهادی سازمان‌های شهرداری قزوین درسال آینده بودجه سازمان نوسازی و بهسازی و زیباسازی شهرداری قزوین را مورد بحث و بررسی قرار دادند و آن را با پاره‌ای اصلاحات تایید کردند.

تصمیم برای عدم چاپ پیام شهر برای استفاده از فضای مجازی

تصمیم برای عدم چاپ پیام شهر برای استفاده از فضای مجازی

شهردار قزوین گفت: هوشمندسازی از مواردی است که در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده و ۵۷ پروژه هوشمندسازی طراحی شده است که تصمیم‌گیری برای عدم چاپ نشریه پیام شهر و وارد شدن به فضای مجازی از جمله آن‌ها است.

هفته‌‌نامه پیام شهر پس از یک بازنگری مجدد منتشر می‌شود

فیلم | هفته‌‌نامه پیام شهر پس از یک بازنگری مجدد منتشر می‌شود

رئیس شورای شهر قزوین گفت: چاپ پیام شهر به طور موقت متوقف شده و به این معنا نیست که مانند آنچه در بیرون شایعه شده از مکتوب به برخط تبدیل شود؛ بلکه فعلا بنا براین است که پیام شهر به طور موقت انتشار کتبی نداشته باشد تا در آن بازنگری و اصلاح صورت گیرد.

پرداخت بدهی به بانک شهر از اولیت‌های لایحه بودجه 1401 قزوین است

فیلم | پرداخت بدهی به بانک شهر از اولیت‌های لایحه بودجه 1401 قزوین است

رئیس شورای شهر قزوین گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهر قزوین مشکل بدهی به بانک شهر و پیمانکاران در نظر گرفته شده تا در سال ۱۴۰۱ به سرانجام برسد، تاکنون نیز با توجه به فعالیت دو ماهه برای کاهش سود مضاعف و جرایمی که مترتب بر این وام و اوراق از سوی بانک شهر بود گام های بلندی برداشته شده است.

چالش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ادارت قزوین

چالش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ادارت قزوین

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین گفت: در نتیجه بازرسی از ادارات مشخص شد که مدیران در ارتباط با نوع اخطارها و توبیخ‌هایی که برایشان درنظر گرفته شده توجه کافی ندارند و به همین علت سطح رعایت در ادارات با چالش مواجه شده است.

موثر بودن واکسن کرونا در کشور از الطاف الهی است

موثر بودن واکسن کرونا در کشور از الطاف الهی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: موثر بودن واکسن از الطاف الهی است، در سفر به مشهد شاهد این بودیم که در حرم امام رضا(ع) که نزدیک ترین جا به خدا است ۸۰ درصد ماسک نمی‌زدند، ما که به ویروس و بیماری زایی ایمان داریم از دیدن این وضعیت می‌ترسیدیم، شاید عدم ابتلا به اُمیکرون در این وضعیت تاثیرگذاری واکسن باشد.