مستند اتاق بازرگانی قزوین

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین در راستای انجام مسئولیت اجتماعی از پروژه ۴۰ هکتاری "وفور جنگل" در الموت غربی بازدید کرده و حمایت خود از این طرح و سایر طرح‌های مرتبط با درخت کاری و محیط زیست را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، مسئولین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین از پروژه 40 هکتاری وفور جنگل در منطقه الموت غربی بازدید کرده و بر حنایت از این پروژه تاکید کردند.

مهدی بخشنده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در این بازدید با تاکید بر اهمیت جایگاه محیط زیست عنوان کرد: براثر بی تدبیری مسئولین محیط زیست در برخی مناطق در حال تخریب است و ما وظیفه داریم از این روند جلوگیری کنیم.

عبدالحسین مظفری، معاون محیط زیست قزوین استان هم عنوان کرد: با استفاده از پروژه‌های جنگل کاری می‌توان به کاهش آلاینده‌های صنعتی کمک کرد.

قضایی، از مدیران اجرایی پروژه وفور جنگل هم با تاکید بر اهمیت این پروژه گفت: جلب مشارکت مردمی دارای اهمیت  و روندی سخت است در این پروژه در کنار هم استانی‌ها افراد مختفی از سراسر ایران و تعدادی از افراد خارج از کشور هم مشارکت داشته‌اند.

سعید یوسف زادگان، رئیس دپارتمان کشاورزی اتاق بازرگانی استان قزوین هم گفت: با توجه به صمعتی بودن قزوین می‌توان از ظرفیت تصفیه خانه‌های صنعتی برای توسعه درخت کاری در کنار شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارای تصفیه خانه استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی از سراسر وب