تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی قزوین

تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی قزوین
تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی قزوین
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در آستانه فرارسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی بازدید و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی این استان تشدید شد.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در آستانه فرارسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی بازدید و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی این استان تشدید شد.

به گزارش تیتر قزوین و به نقل از روابط عمومی راهداری استان، فیاض بیگدلی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح سفرهای نوروزی و ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی مسافران از خدمات بهینه و مطلوب مجتمع‌های خدماتی و رفاهی تمهیدات پیشگیرانه برای تامین امنیت و سلامت مسافران و کاربران جاده‌ای اتخاذ شده و کمیته نظارت بر مجتمع‌ها در ایام تعطیلات به طور مستمر و با جدیت بر این مجتمع‌ها نظارت خواهد داشت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی نیز خواست در صورت نقص احتمالی در فعالیت‌های خود با رفع فوری آن خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

این مسئول ادامه داد: افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و کاهش میزان تصادفات رانندگی، ارائه خدمات متمرکز و مناسب و کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، تسریع در دسترسی رانندگان و مسافران و روان سازی ترافیکی از جمله مزایای فعالیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است که در حال حاضر تعداد 36 واحد در محورهای استان قزوین فعالیت دارند.

بیگدلی گفت: مسافران و رانندگان هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی به شماره 3000141 و 30007070 مطرح کنند.



https://www.titrqazvin.ir/news/6178

مطالب پیشنهادی از سراسر وب