برگزاری 100 برنامه به مناسبت هفته جوان در قزوین

برگزاری 100 برنامه به مناسبت هفته جوان در قزوین
برگزاری 100 برنامه به مناسبت هفته جوان در قزوین
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: نزدیک 100به برنامه به مناسبت هفته جوان تدوین کرده‌ایم که در شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: نزدیک 100به برنامه به مناسبت هفته جوان تدوین کرده‌ایم که در شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، افزود: با توجه به رویکرد دولت در حوزه جوانگرایی، توجه به جوانان در اولویت ما قرار دارد چون روحیه انقلابی، ریسک پذیری و پر انرژی بودن وجه تمایز این قشر است و این افراد می توانند نیازها و مسایل کشور را به خوبی به پیش ببرند.

وی افزود: سعی کردیم در اداره امور از همکاران جوان استفاده کنیم که این روحیه را در بدنه دولت شاهد هستیم.

علایی مقدم با اشاره به هفته جوان،گفت: همه مشکلات و نیازهای جوانان در این هفته خلاصه نمی شود و باید در این هفته تقویت افکار عمومی نسبت به جوانان و اهتمام برای رفع مشکلات آنها، توانمندسازی و ارتقای روحیه آنها در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره های مختص جوانان اشاره کرد و گفت: دوسال جشنواره جوان(حضرت علی اکبر ع) در استان به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد ولی امسال برگزاری این رخداد در دستور کار است و جوانان برتر هر شهرستان تجلیل خواهند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تمامی مسابقات استان را در این هفته سعی کردیم به این مناسبت برگزار کنیم و مراکز مشاوره و کارگاه های مشاوره به مناسبت هفته جوان به ارایه خدمات خواهند پرداخت.

وی با اشاره به سازمان های مردم نهاد جوان استان،گفت: 83 سازمان مردم نهاد مجوز دار فعالیت می کنند که یکسری برنامه ها را تدوین کرده اند که در این هفته اجرا خواهند کرد.
این مسئول افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان استان طی یکسال گذشته برگزار نشد و ذیل کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته بود که خوشبختانه اخیرا شاهد برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان هستیم.

علایی مقدم با بیان اینکه جوانان نخبه و صاحب فکر و خلاقیت را شناسایی کرده و آنها را مورد تجلیل قرار خواهیم داد،افزود: به دستگاه های اجرایی نامه زده ایم تا جوانان برتر را در بخش های مختلف معرفی کنند تا حقی از کسی تضییع نشود و ما افراد معرفی شده را در شورای داوری بررسی می کنیم.

وی همچنین گفت: 18 تا 35 سال بازه جوانی است و جوانان خلاق و نخبه در ستاد ساماندهی امور جوانان و جشنواره جوان تجلیل خواهند شد.

این مسئول افزود: دولت با همه تنگناها پرداخت خوبی در حوزه تسهیلات وام ازدواج داشته که نشانگر توجه به حوزه جوانان است.



https://www.titrqazvin.ir/news/6133

مطالب پیشنهادی از سراسر وب