نماینده‌ای که چهره جدیدی از خود نشان داد/ نمی‌توانیم افراد را ممیزی کنیم/ منافع حزبی و فردی نباید ملاک رد صلاحیت‌ها شود

نماینده‌ای که چهره جدیدی از خود نشان داد/ نمی‌توانیم افراد را ممیزی کنیم/ منافع حزبی و فردی نباید ملاک رد صلاحیت‌ها شود
نماینده‌ای که چهره جدیدی از خود نشان داد/ نمی‌توانیم افراد را ممیزی کنیم/ منافع حزبی و فردی نباید ملاک رد صلاحیت‌ها شود
فعال سیاسی اصولگرا گفت: لازم است در فعالیت سیاسی دغدغه مردم را داشته و به دنبال دغدغه حزبی نباشیم؛ گاهی شایعاتی می‌شنویم که قصد حذف کامل یک جریان وجود دارد اما من ناامیدانه به قضیه نگاه نمی‌کنم و باید منتظر روزهای آینده بود؛ چرا که اینگونه مباحث همیشه بوده و خواهد بود.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: لازم است در فعالیت سیاسی دغدغه مردم را داشته و به دنبال دغدغه حزبی نباشیم؛ گاهی شایعاتی می‌شنویم که قصد حذف کامل یک جریان وجود دارد اما من ناامیدانه به قضیه نگاه نمی‌کنم و باید منتظر روزهای آینده بود؛ چرا که اینگونه مباحث همیشه بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، رضا بهمنی با حضور در نخستین نشست مجازی کلاب هاوس ضلع سوم با عنوان "پشت پرده و ناگفته‌های استان قزوین با رضا بهمنی" گفت: در سابقه فعالیت‌های سیاسی 20 ساله برای من هموراه مردم و منافعشان ملاک بوده و اگر بخواهیم این موضوع را مد نظر قرار ندهیم هر جریان و گروه سیاسی که باشد در نهایت محکوم به نابودی و شکست است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بهترین قاضی‌ها و تصمیم گیران خود مردم هستند؛ اما برخی این باور و اندیشه پوسیده را دارند که می‌توانند به جای مردم فکر کرده و تصمیم بگیرند که دیدگاهی اشتباه است.

وی سپس درباره مواضع و توییت‌های خود در ارتباط با نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس ابراز کرد: برعکس بسیاری افراد که با نشانه، گنگی و ابهام توییت منتشر می‌کنند، به نوعی در روزهای گذشته مواضع خود را در توییت‌های منتشر شده صریح و شفاف اعلام کردم.

بهمنی ادامه داد: لازم است در فضای سیاسی اعلام مواضع با شجاعت باشد و اگر احساس می‌کنیم حرف ما حق است باید خیلی واضح و شفاف آن را بیان کنیم و نباید از پیامدهای بیان واقعیات ترسید.

وی ابراز کرد: امروز چه اصولگرا، چه اصلاح‌طلب باید بدانند وجود احزاب و فعالیت‌های سیاسی جزء الزامات و لازمه‌های یک کشور بوده و تاثیر گذار است و بدون آن در کشور موفقیت و دستاوردهای خوبی نخواهیم داشت.

ضرورت توجه به منافع مردم پس از انتخابات

این فعال اصولگرا اظهار کرد: فاطمه محمدبیگی از زمانی که نماینده مجلس شد آرام آرام چهره جدیدی از خود را رونمایی کرد و متاسفانه از چند ماه پس از انتخابات با چهره جدیدی از ایشان رو‌به‌رو هستیم که ما علی‌رغم حمایت اولیه در انتخابات؛ اکنون این مواضع را قبول نداریم و آن‌ها را خارج از چارچوب منافع استان و کشور می‌دانیم.

بهمنی ادامه داد: از باب امر به معروف و نهی از منکر تذکراتی ارائه شد و  تکلیف را از دوش خود برداشتیم و امیدواریم این موارد باعث شود در رویه‌های این نماینده تغییراتی ایجاد شود و برخی افراطی گری‌ها باعث به خطر افتدن منافع مردم نشود.

وی تاکید کرد: پس از پایان فضای انتخابات و منتخب شدن وظیفه داریم رقابت انتخاباتی را به پایان برده و در خدمت به مردم سبقت بگیریم و تمام افراد را فارغ از اندیشه سیاسی یکسان ببینیم، درواقع ما نمی‌توانیم مردم را ممیزی کنیم.

بهمنی اظهار کرد: نماینده اصلاح طلب یا اصولگرا نمی‌تواند افراد حزب مخالف را حذف کند؛ چراکه در بین هر دو جناح نیروهای متخصص و شایسته وجود دارند که برای مردم لازم هستند و باید فعالیت داشته باشند و نباید در حال حذف و جنگ و دعوا باشیم بخشی از مشکلات امروز ما که در جامعه حاکم است برآمده از این دیدگاه است.

وی ادامه داد: فاطمه محمد بیگی بعنوان نماینده قزوین در مجلس علی‌رغم تمام تذکرات یک رویه غلط را پیشه کرده و آن ادامه می‌دهد و ما با این روند مخالف هستیم؛ چرا که کار غلط همیشه غلط بوده و کار درست نیز همیشه درست است.

نخ نما شدن تمسک به اینکه ما مقابل زر و زور هستیم

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: متاسفانه خانم زرآبادی بعنوان اولین بانوی نماینده مجلس استان قزوین علی‌رغم اینکه از جریان اصلاحات بود، عملکرد درست و مناسبی نداشت اکنون نیز خانم محمدبیگی عملکرد مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: درواقع دو بانوی هم استانی راه یافته به مجلس تا کنون کارنامه قابل قبولی نداشتند و دود این موضوع در نهایت به چشم مردم رفته و از این عملکردها عصبانی می‌شوند؛ درواقع لازم است ضمن داشتن قدرت و مسئولیت در تمام کارها و برخوردها منافع و آرامش مردم را مد نظر داشته باشیم.

بهمنی عنوان کرد: در تمام موارد باید مر قانون و قانون رعایت شود، در روزهای اخیر شاهد این بودیم که طرفداران این نماینده در فضاهای مختلف مطلب تسلیم زر و زور نبودن را مطرح می‌کنند؛ باید توجه داشت که اگر کار خود را درست انجام می‌دهیم نیازی به این اقدامات نیست.

وی ادامه داد: این مدل اظهارات نخ نما شده و بیان اینکه تسلیم زر و زور نیستیم ساخته و پرداخته توهمات و آدرس غلط دادن است؛ چطور امکان دارد عده‌ای از داوطلبان عضویت در شورا به اسم اینکه این افراد زر و زور و زمین‌خوار هستند رد صلاحیت شده اما در مقابل پای صورت جلساتی را امضا کرده و افرادی تایید می‌شوند که استعلام گیری رد شدند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: درواقع گویا وضعیت به شکلی است که افرادی که در زمین آن‌ها بازی می‌کنند و در راستای آن‌ها قرار دارند خوب تعریف می‌شوند و افراد مقابل مفسد و حامی زر و زور به شمار می‌آیند و گاهی مجبور می‌شوند برای رای آوردن افراد مد نظر به اشخاص اثرگذار تهمت زده یا به تخریب و رد صلاحیت آن‌ها بپردازند.

ضرورت اولویت دغدغه مردم به دغدغه حزبی

وی با تاکید بر تاثیر و جایگاه گفت‌وگو اظهار کرد: در استان قزوین بعنوان فعال سیاسی که هر یک دغدغه مردم  را داریم باید آداب گفت‌وگو داشته و درباره مواضع خود حرف بزنیم.

بهمنی عنوان کرد: این نقدها حرف افراد بسیار دیگری نیز هست که البته بنا بر مصلحت حرف نمی‌زنند؛ اما من به کاری که انجام می‌دهم باور داشته و در فضایی منطقی آماده گفت‌وگو بوده و من بیان واقعیات به کسی تهمتی نمی‌زنیم؛ باتوجه به اینکه ممکن است توییت‌های من به شکایت منتهی شودو باید در دادگاه از خوددفاع کنم سند نیز ارائه داده‌ام.

وی ادامه داد: خانم محمدبیگی از حدود سال 92 در حوزه مسائل سیاسی حضور پیدا کرده پررنگ بود و در دوره قبلی مجلس نیز 60 هزار رای آورد که این میزان از رای برای کاندیدای نوظهور اتفاق مثبتی بوده و داری ارزش است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: شاقول و تراز عیار سنجی ما خدمت به مردم است و در پی افرادی نیستیم که دنبال فعالیت‌های پوپولیستی باشند، اکنون نیز به عملکرد این نماینده نقد داریم و بنا نیست به دلیل رای دادن و حمایت اولیه رفتاهای غلط  بعدی افراد را نیز تاییدکنیم.

وی عنوان کرد: لازم است در فعالیت سیاسی دغدغه مردم را داشت و به دنبال دغدغه حزبی نبود؛ گاهی شایعاتی می‌شنویم که قصد حذف کامل یک جریان وجود دارد اما من ناامیدانه به قضیه نگاه نمی‌کنم و باید منتظر روزهای آینده بود؛ چرا که اینگونه مباحث همیشه بوده و خواهد بود.



https://www.titrqazvin.ir/news/3069

مطالب پیشنهادی از سراسر وب