استقبال قزوینی ها از سامانه صدای مشاور

استقبال قزوینی ها از سامانه صدای مشاور
استقبال قزوینی ها از سامانه صدای مشاور
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: سال گذشته، 30 هزار تماس درباره مشکلات خانوادگی با خط 1480 صدای مشاور بهزیستی استان قزوین برقرار و با رضایت حداکثری تماس گیرندگان مواجه شده است.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: سال گذشته، 30 هزار تماس درباره مشکلات خانوادگی با خط 1480 صدای مشاور بهزیستی استان قزوین برقرار و با رضایت حداکثری تماس گیرندگان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این مطلب افزود: رهایی از تردید و سردرگمی، تسهیل در تصمیم گیری و دستیابی به بینش مناسب، انگیزه همشهریان قزوینی از تماس با صدای مشاور است که سعی می شود به بهترین شکل ممکن راهنمایی لازم صورت گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه مشکلات خانوادگی، پرتکرارترین سوال مردم قزوین از صدای مشاور بهزیستی است، اظهار داشت: مشکلات مربوط به فرزند پروری، تربیت کودک، نحوه برقراری ارتباط با نوجوان، مشاوره در خصوص ارتباطات عاطفی و مشاوره پیش از ازدواج از دیگر سوال های پرتکرار این خط مشاوره است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی، بانی ارایه مشاوره تلفنی رایگان به شهروندان است، گفت: مشاوران این مجموعه، دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند که از طریق مصاحبه علمی توسط اساتید بنام و برجسته انتخاب می شوند.

وارثی در پایان خاطر نشان کرد: مشاوران همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات تماس گیرندگان و ارائه مشاوره در زمینه های زوج، خانواده، کودک، نوجوان، اعتیاد و تحصیل هستند.



https://www.titrqazvin.ir/news/2807

مطالب پیشنهادی از سراسر وب