آمادگی نیروهای مسلح ما شعار و ادعا نیست

آمادگی نیروهای مسلح ما شعار و ادعا نیست
آمادگی نیروهای مسلح ما شعار و ادعا نیست
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر16 زرهی قزوین گفت: آمادگی نیروهای مسلح ما نه شعار است، نه ادعاست.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر16 زرهی قزوین گفت: آمادگی نیروهای مسلح ما نه شعار است، نه ادعاست.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، امیرسرتیپ دوم بابک جلالی در رژه خودرویی یگان های این لشکر که به مناسبت گرامی داشت روز ارتش برگزار شد گفت: آمادگی نیروهای مسلح ما نه شعار است نه ادعا، آنقدر آمادگی و توانمندی داریم که تاکنون هیچ کس جرات نکرده است به مال، جان و ناموس ما چشم داشته باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16زرهی قزوین با اشاره به مجاهدت های نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس افزود: دشمنان یک بار توان نظامی ما را امتحان کردند و سزای آن را هم دیدند.

امیر جلالی با تاکید بر این که امنیت امروز ما با کشورهای همسایه ما قابل مقایسه نیست ادامه داد: ارتش در خدمت گزاری حد و حدودی برای خودش قائل نیست و همانطور که مقام معظم رهبری یادآور شدند در بحران ها زودتر از ارگان های مسئول در صحنه حاضر می شود.

وی تصریح کرد: جان ما فدای ملت است و برای ما فرقی نمی کند که در چه عرصه ای و پشت چه سنگری باشیم، می خواهد جنگ باشد، سیل یا زلزله باشد یا شیوع کرونا؛ ارتش برای جان سپاری برای ملت ایران آماده است.

امیرسرتیپ جلالی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات و ضرورت حضور با شکوه ملت گفت: ما به وطن خود عرق داریم، اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم و سرنوشت خود را انتخاب نکنیم چه کسی قرار است این کار را بکند؟

وی با بیان این که نمی شود به بهانه وجود برخی مشکلات، در انتخابات شرکت نکرد افزود: اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم جواب شهدا را چه بدهیم؟ جواب یک مادر شهید را چگونه می شود داد؟ می توان گفت به دلیل وجود مشکلات ما از شرکت در انتخابات که ثمره مجاهدت های شهداست دست کشیدیم؟

امیر جلالی با اشاره به شعار سال افزود: لبیک ما به سخنان مقام معظم رهبری این است که امروز مشاهده می کنید خودروی اسقاطی را تعمیر و نوسازی کرده ایم و در رژه مشاهده کردید که چقدر هم عملکرد مناسبی دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در پایان خاطر نشان کرد: حساب ارتش درست است و همیشه دو دوتا در ارتش می شود چهار تا، تا امروز شما شنیده اید که کسی در ارتش اختلاس یا دزدی بکند؟ این پشتیبانی ما از تولید و دفاع ما از سرمایه های کشورمان است.



https://www.titrqazvin.ir/news/2758

مطالب پیشنهادی از سراسر وب