دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت

دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت
دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت و وسایل نقلیه در محدوده کلانتری نواب خبر داد.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت و وسایل نقلیه در محدوده کلانتری نواب خبر داد.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، عبدالرضا محمدی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 108 نواب حین گشت زنی در خیابان قصرالدشت به یک موتورسیکلت و راکب آن که در حال پرسه زنی بود، مشکوک شدند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از استعلام از پلاک موتور، مشخص شد سرقتی است لذا ماموران جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

به گفته وی، متهم بلافاصله پس از مشاهده خودرو گشت پلیس متواری شد و ماموران پلیس دستور ایست صادر کردند ولی او بدون توجه به دستور پلیس به فرار خود ادامه داد.

وی اضافه کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف و متهم به صورت پیاده به فرار خود از دست ماموران ادامه داد که با درایت ماموران دستگیر و زمین‌گیر شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، افزود: سارق برای اخذ دستور در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ محمدی به شهروندان توصیه کرد، هنگام پارک کردن موتورسیکلت در معابر حتما از قفل‌های ایمنی استفاده و موتورسیکلت‌های خود را به دزدگیر مجهز کنند.

موتورسیکلت مسروقه، سارق را لو داد

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی پایتخت نیز از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ محمد افشار اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 118 ستارخان حین گشت زنی در خیابان همایونفر بودند که به یک موتورسیکلت و راکب آن که در حال پرسه زنی بود، مشکوک شدند.

وی افزود: پس از استعلام از پلاک موتور، مشخص شد سرقتی است و ماموران بلافاصله جهت دستگیری فرد موتورسوار اقدام کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم بلافاصله پس از مشاهده خودرو گشت متواری و به دستور ایست ماموران توجه نکرد و به فرار خود ادامه داد.

به گفته وی، پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با ایجاد طرح مهار موفق به متوقف کردن موتورسیکلت و دستگیری سارق شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به هفت فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، اضافه کرد: سارق برای روند رسیدگی قانونی به پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.


انتهای پیام/

منبع: ایرنا

https://www.titrqazvin.ir/news/19530

مطالب پیشنهادی از سراسر وب