مردم نتیجه انتخابات را مشخص می‌کنند/ عبور از مشارکت 50 درصدی به معنای موفقیت پزشکیان است

مردم نتیجه انتخابات را مشخص می‌کنند/ عبور از مشارکت 50 درصدی به معنای موفقیت پزشکیان است
مردم نتیجه انتخابات را مشخص می‌کنند/ عبور از مشارکت 50 درصدی به معنای موفقیت پزشکیان است
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: تا این لحظه مشارکت 50 درصد است که اگر 10 درصد اضافه شود انتخابات به نفع مردم و جبهه اصلاحات تمام می‌شود.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: تا این لحظه مشارکت 50 درصد است که اگر 10 درصد اضافه شود انتخابات به نفع مردم و جبهه اصلاحات تمام می‌شود.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، محمد علیخانی در مراسم افتتاحیه ستاد دکتر مسعود پزشکیان در بخش طارم سفلی اظهار کرد: این انتخابات با انتخابات مجلس تفاوت دارد. باید گفت که انتخابات پیش رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که به مدت 4 سال سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان ادامه داد: در انتخابات مجلس مشارکت بسیار پایین بود و به نوعی مردم با صندوق قهر کرده‌بودند. اما با حضور دکتر پزشکیان بار دیگر امید در دل مردم زنده شده است.

وی بیان کرد: کسی که صداقت داشته باشد در دل مردم جا پیدا می‌کند و دکتر پزشکیان با وجود اینکه نسبت به برخی از نامزدهای انتخاباتی همچون جلیلی و قالیباف، کمتر شناخته شده بود و خیلی‌ها روحیه او را نمی‌شناختند، در این مدت کوتاه مقداری شناختند و فهمیده‌اند، وی از بطن مردم استوو حاضر نیست به‌خاطر رأی وعده دروغین بدهد.

علیخانی گفت: در دولت پیشین وعده‌هایی داده شد که به دلیل اینکه پشتوانه‌ و زیرساخت‌های لازم آن مهیا نبود، این وعده‌ها تبدیل به شعارهایی توخالی تبدیل شد. شهید آیت‌الله رئیسی چندین وعده مهم به مردم داده بودند، درست است هیچ دولتی نمی‌خواهد به وعده‌اش عمل نکند ولی عملی نشدن برخی وعده های بزرگ در این دولت عیان‌تر است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: گفتند چهار میلیون مسکن در چهار سال می‌سازیم و امروز که سه سال گذشته، آمار نشان می‌دهد بین 200تا 300 هزار مسکن ساخته شده که تعداد قابل توجهی از این رقم بازمانده و نیمه کاره از گذشته بوده است.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: آقایان وعده تورم تک رقمی می‌دادند، درحالی که نرخ تورم سه‌سال اخیر وحشتناک افزایش یافت. توافق برجام در چهار سال اول سبب شد که قیمت ها بالا نرفت اما وقتی دشمن خارجی و نیروهای افراطی داخلی دست به دست هم برجام را از بین بردند قیمت دلار از 5 هزارتومان به 25 هزار تومان افزایش یافت و آقای رییسی در دوره‌ی مدیریتی خود قیمت دلار را از 25 هزارتومان به 70 هزارتومان رساند.

وی با اشاره به حضور مدیران کم‌سواد و مشکلات بین المللی بیان کرد: تا روابط ما با دنیا بهبود نیابد و تکلیف ما با دنیا مشخص نشود، با افزایش قیمت‌ها با همین روند و فرمان روبه رو خواهیم بود.

علیخانی گفت: دکتر پزشکیان به دنبال اجرای قانون کشور و برنامه مصوب فراموش شده است چرا که یک بخشی از مشکلات ما به علت اجرا نشدن این قوانین و برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: یکی از کاندیدها در وزارت کشور کتابی آورده بود و می‌گفت برنامه من است؛ او در این مدت زمان کوتاه، چطور این کتاب را  نوشته بود؟مگر غیر این است که در قالب برنامه‌هایی که کارشناسی نشده، می‌خواهند مردم را فریب دهند؟

این فعال سیاسی گفت: دکتر پزشکیان می‌خواهد روابط ایران را با دنیا ارتقا ببخشد و جلوی تندروی‌ها را بگیرد.

علیخانی مطرح کرد: در مناظره می‌بینیم افراد شفاف نمی‌گویند که نظرشان در مورد قانون عفاف و حجاب چیست، قوانین را در مجلس تصویب می‌کنند و جریمه تصویب می‌کنند ولی هنگام اخذ رأی همه اصلاح‌طلب شده‌اند و اعلام مخالفت با برخورد تند دارند، پس چه کسی این کار را می‌کند؟

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان یادآور شد: دکتر پزشکیان از اول مخالف رفتار های تند بوده و از ابتدا صراحتاً نسبت به برخورد تند با بانوان مخالفت کرده و از مردم دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: در مناظرات کاندیدهای پوششی بسیار مشخص هستند و سوال ما از شورای نگهبان این است که بعضی‌ها که برای تخریب کردن آمده‌اند و چطور تأیید شده‌اند؟

عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد مرکزی دکتر پزشکیان با اشاره به مناظره اخیر مطرح کرد: جمله‌های دکتر پزشکیان مانند «میمونی تا آخر دیگه؟» طرف مقابل را گیر انداخت، دیدیم که بی ادبی کرد و گفت نمی‌گذاریم تو رییس‌جمهور بشوی! آقای زاکانی از طرف مردم حرف می‌زند و دکتر پزشکیان گفت تو جای خدا نشستی؟

علیخانی بیان کرد: امروز روزنه ای برای بهبود یافتن یا از این بدتر نشدن پیدا شده که باید از آن استفاده کرد، کسانی هنوز با صندوق قهرند در حالی که اگر مشارکت ها 10 درصد افزایش یابد آقای پزشکیان رییس جمهور خواهد شد.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/19338

مطالب پیشنهادی از سراسر وب