تخصص گرایی فراجناحی دیدگاه دکتر پزشکیان برای اداره کشور است

تخصص گرایی فراجناحی دیدگاه دکتر پزشکیان برای اداره کشور است
تخصص گرایی فراجناحی دیدگاه دکتر پزشکیان برای اداره کشور است
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: دکتر پزشکیان می‌خواهد در هر رشته‌ای از متخصصین و کاربلدها برای پیشرفت کشور بهره ببرد.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین گفت: دکتر پزشکیان می‌خواهد در هر رشته‌ای از متخصصین و کاربلدها برای پیشرفت کشور بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، محمد علیخانی در آیین افتتاحیه ستاد جوانان دکتر مسعود پزشکیان که شامگاه یکشنبه 27 خرداد ماه در ستاد جوانان  ایشان در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت حضور در عرصه مهم انتخابات برای همه واضح است. همین حضور گرم جوانان در ستادهای انتخاباتی نشانگر این است که جوانان آگاه به اهمیت در این انتخابات هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان قزوین ادامه داد: در انتخابات گذشته اگر می‌خواستیم به کسی بگوییم که پای صندوق رأی حضور پیدا کن و رأی بده معذورات داشتیم و برخی طعنه می‌زدند که برای چه باید پای صندوق رفت؟ امروز با تأیید صلاحیت دکتر پزشکیان امیدها در دل ها زنده شده و می‌توان چشم به راه تغییر در روش‌ها، نگاه‌ها و سیاست‌های کشور بود.

وی ادامه داد: دکتر پزشکیان بعد پیروزی در انتخابات می‌تواند، چهره رحمانی اسلام را به ما و دنیا نشان دهد. او با تسلط به قرآن و نهج‌البلاغه و بهره‌برداری از این 2 که او را در بین چهره های اهل سنت هم شاخص کرده؛ می‌تواند این نگاه که ما افراطی عمل کرده‌ایم را تغییر دهد و  سیاست‌های رئوفانه اسلام واقعی را در کشور پیاده کند.

علیخانی مطرح کرد: دکتر پزشکیان در قم به دیدار مراجع رفته‌اند و در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی وقتی ایشان از برخورد تند که متأسفانه در سال های اخیر شاهد هستیم را مورد نقد قرار دادند، دکتر پزشکیان قول داده‌اند در صورت پیروزی در انتخابات این رفتار های افراطی را به پایان برسانند.

وی عنوان کرد: از مشکلاتی که کشور را دچار بحران کرده، افراط در داخل کشور و شعار بیهوده‌ای است که نسبت به سایر کشورها است. اگر حمله به سفارت عربستان را در ذهن داشته باشید به خاطر می‌آورید که چه کسانی این کار را کردند و روابط را با کشور ها به هم ریختند و در دولت بعد روابط برقرار کردند و این را به عنوان یک دستاورد بزرگ به خورد مردم دادند و کاری که خود خراب کردند را با اسم دستاورد نشان مردم دادند.

علیخانی اضافه کرد: اینها برخورد دوگانه بود وبا انتخاب پزشکیان شاهد کاهش تنش در داخل و خارج کشور خواهیم بود و باید به یاد داشت بدون کاهش تنش، اوضاع اقتصادی درست نمی‌شود. ایشان دنبال حل مشکلات از راه عقلانیت و  استفاده از متخصصین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان می‌خواهند در هر رشته‌ای فراجناحی و از متخصصین استفاده کنند و خیلی‌ها می‌گویند چطور خودش متخصص نیست؟ او صادقانه می‌گوید در هر چیزی سررشته ندارد و از متخصصین استفاده می‌کند و این صداقت او است که همین صداقت امیدها را زنده کرده است.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/19279

مطالب پیشنهادی از سراسر وب