اصلاحات تنها راه نجات ایران است

اصلاحات تنها راه نجات ایران است
اصلاحات تنها راه نجات ایران است
عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در قزوین گفت: تنها راه نجات مطلوب برای آینده ایران مسیر اصلاح طلبانه است و آنچه که برای یک نبرد مسالمت آمیز وجود دارد تنها صندوق رای است.
عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در قزوین گفت: تنها راه نجات مطلوب برای آینده ایران مسیر اصلاح طلبانه است و آنچه که برای یک نبرد مسالمت آمیز وجود دارد تنها صندوق رای است.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، قزوین، فرهاد درویشی شامگاه روز چهارشنبه 23 خرداد ماه 1403 در آیین افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان، اظهار کرد: مردم این روزها، با توجه به اعتراضات سال 1398 و اعتراضات جنبش زن زندگی آزادی، نگاه خوشبینانه‌ای به کارزار انتخاباتی ندارند چرا که برخی‌ها در این اعتراضات دچار آسیب شدند و برخی‌های دیگر عزیزشان را از دست دادند.

وی افزود: ما اگر نسبت به وضع موجود، ناراضی باشیم؛ که می‌دانم بخش قابل توجهی از جامعه ایران از نحوه حکمرانی کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، زیست‌محیطی اجتماعی و فرهنگی ناراضی هستند؛ باید به دنبال تغییر باشیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: در برابر نارضایتی‌های مردم سه کنش وجود دارد؛  کنش اول براندازی  است که با توجه به عدم توازن بین قدرت و توان حاکمان و براندازان، امری مطلوب، معقول و ممکن نیست و حرکت در تاریکی است.

درویشی خاطرنشان کرد: کنش دیگری که در برابر نارضایتی‌های مردم وجود دارد بی‌تفاوتی به مسائل سیاسی کشور است. در حقیقت، شهروندانی که در انزوا و بی‌تفاوتی سیاسی به سر می‌برند به آماده کردن فضای کشور برای ادامه و تشدید سیاست‌های فعلی کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: کنش دیگر در برابر نارضایتی‌های مردم، تغییر و اصلاح راهبردی سیاست گذاری‌های کشور است. حرکت اصلاحی همیشه دچار فراز و نشیب‌هایی بوده و اصلاح طلبان در این مسیر،  با چالش‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرده‌اند.

این فعال اصلاح‌طلب گفت: تنها راه نجات مطلوب برای آینده ایران مسیر اصلاح طلبانه است و آنچه که برای یک نبرد مسالمت آمیز وجود دارد تنها صندوق رای است.

وی اظهار کرد: در چند انتخابات پیشین اصلاح طلبان با صندوق‌های رای قهر نکرده بودند بلکه فرصت و اجازه حضور در کارزار انتخاباتی را نداشتند.

درویشی سه‌تلانی خاطرنشان کرد: معتقدیم که تایید صلاحیت‌ها عادلانه نیست و پنج بر یک است. اما باید این موضوع را بپذیریم که جز دکتر پزشکیان سایر کاندیدها در صدد تکرار وضع موجود و یا تندتر کردن وضعیت هستند.

وی ادامه داد: دکتر پزشکیان تنها کاندیداتوری است که معتقد به اصلاح سیاست‌ها است. بنابراین این شاخص، بهانه را از جبهه اصلاحات گرفت و آنها را متحد و منسجم به حمایت از دکتر پزشکیان کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: بر اساس پایش‌هایی که صورت گرفته بود، مردم برخلاف انتخاباتی که در سه ماه پیش برای مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد، به دلیل تایید صلاحیت شدن دکتر پزشکیان نوع نگاهشان به انتخابات تغییر کرده است و در این انتخابات تصمیم به مشارکت گرفته‌اند.

وی ضمن دعوت مردم به مشارکت هرچه‌بیشتر در انتخابات پیش‌رو، افزود: یقین دارم که می‌توانیم یک انتخابات نسبتاً رقابتی را رقم بزنیم و امیدوارم با حمایت مردم دکتر پزشکیان را به کرسی ریاست جمهوری بنشانیم.

درویشی در پایان، خطاب به فعالان سیاسی اصلاح طلب افزود: بر اساس نظرسنجی‌هایی که در فضای مجازی صورت گرفته بیش از 40 درصد از شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری 1403 مشارکت خواهند داشت و اگر نتوانیم رأی برای کاندیدای خود جمع کنیم، قطعاً کم کاری کرده‌ایم.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/19250

مطالب پیشنهادی از سراسر وب