5700 درخواست کشاورزان و بهره‌برداران قزوین رسیدگی شد

5700 درخواست کشاورزان و بهره‌برداران قزوین رسیدگی شد
5700 درخواست کشاورزان و بهره‌برداران قزوین رسیدگی شد
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در 10 ماهه گذشته به 5 هزار و 700 درخواست کشاورزان و بهره‌برداران استان در میز خدمت سازمان جهادکشاورزی رسیدگی شده است.
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در 10 ماهه گذشته به 5 هزار و 700 درخواست کشاورزان و بهره‌برداران استان در میز خدمت سازمان جهادکشاورزی رسیدگی شده است.

به گزارش تیتر قزوین، حمید زینالی در سومین کارگروه صدای مردم با اعلام این خبر گفت: از این تعداد در خواست حدود 3 هزار و 800 مورد توسط معاونت‌ها و مدیریت‌های ستادی و شهرستان‌ها بررسی و پاس‌خگویی انجام شده، حدود یک‌هزار و 900 درخواست نیز به دلیل عدم ارتباط موضوعی به دستگاه‌های مرتبط استانی راهنمایی و ارجاع شده است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: مراجعات و درخواست‌های واصل شده بیشتر در حوزه‌های آب و خاک، تولیدات گیاهی، مکانیزاسیون کشاورزی، بازرگانی، تسهیلات بانکی، امهال وام و تغییر کاربری اراضی کشاورزی بوده است.

وی عنوان کرد: هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم بهره‌برداران با مسئولان و ارتقای کیفی ارائه خدمات است که با تشکیل میز خدمت فرصتی فراهم می‌شود تا کشاورزان و بهره‌برداران بتوانند درخواست‌ها و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولات مربوطه مطرح کنند.

این مسئول افزود: کارگروه صدای مردم با هدف احصا و شناسایی مشکلات مردم از طریق معاونت‌ها، مدیریت‌های ستادی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه، بررسی در کارگروه مردم این سازمان، اقدام برای حل و فصل مسائل و مشکلات، انعکاس مسائل فرا سازمانی و بین دستگاهی به استانداری و وزارت جهاد کشاورزی جهت رفع موضوعات مطرح شده است.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/16533

مطالب پیشنهادی از سراسر وب