پروژه کمربندی نسیم شمال در روز بسیج به بهره‌برداری می‌رسد

پروژه کمربندی نسیم شمال در روز بسیج به بهره‌برداری می‌رسد
پروژه کمربندی نسیم شمال در روز بسیج به بهره‌برداری می‌رسد
شهردار قزوین از افتتاح و بهره برداری پروژه کمربندی نسیم شمال در روز بسیج خبر داد.
شهردار قزوین از افتتاح و بهره برداری پروژه کمربندی نسیم شمال در روز بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین با بیان این‌که  اجرای عملیات پروژه کمربندی نسیم شمال از اواخر اردیبهشت‌ماه امسال با اعتباری بالغ ‌بر300 میلیارد ریال از محل منابع شهرداری قزوین آغاز شد، توضیح داد که " این پروژه در دو فاز انجام‌شده که فاز نخست آن به طول یک هزار و800 متر، حدفاصل خیابان میرزا کوچک خان تا تقاطع تاکستان در آستانه بهره‌برداری است و فاز دوم نیز به طول دو هزار و600 متر از همان تقاطع تا میدان خلیج‌فارس خواهد بود که در حال حاضر خاک‌برداری آن رو به پایان است".

سیاوش طاهرخانی، پروژه کمربندی نسیم شمال را از پروژه‌های مهم شهرداری و شورای شهر قزوین دانست و استفاده از رویه ی بتنی مخصوص را ازجمله ویژگی‌های این پروژه عنوان کرد که برای اولین بار در استان و سومین بار در کشور مورداستفاده قرارگرفته است.

به گفته شهردار قزوین، رویه ی بتنی بکار رفته در کمربندی نسیم شمال به دلیل مقاومت فشاری زیاد، تسریع در اجرا و حفظ اختلاط و تراکم در زمان پخش با دستگاه فینشر بیشتر در فرودگاه‌ها و آزاده ‌های مهم و دارای اهمیت کشور استفاده می‌شود.

طاهرخانی با اشاره به نواقص موجود گارد ریل‌ها و نامناسب بودن روشنایی مسیر تصریح کرد: برای بهسازی گارد ریل‌ها و روشنایی‌های این پروژه سازمان های مرتبط شهرداری قزوین نیز با اعتبارات و منابع شهرداری اقدامات لازم را به سرانجام رساندند.

شهردار قزوین با اظهار خرسندی از اجرای پروژه کمربندی نسیم شمال، این طرح را ازجمله  طرح‌های مسیر گشایی مهم و مورد مطالبه همیشگی شهروندان شهر، استان قزوین و سایراستان‌های کشور دانست و ابراز امیدواری کرد تا با اجرای کامل این طرح، شهرداری قزوین موجبات رضایتمندی شهروندان گرامی را در کاهش بار ترافیکی شهر فراهم کرده باشد.

سیاوش طاهرخانی در پایان از استاندار، تمامی مدیران استانداری، یکان به یکان اعضای شورای اسلامی شهر، عوامل انتظامی و تمام همکارانش در مجموعه شهرداری قزوین برای به انجام رساندن به‌موقع این پروژه قدردانی کرد.

 



https://www.titrqazvin.ir/news/1334

مطالب پیشنهادی از سراسر وب