نگاه به فضاهای تبلیغاتی نباید یک سویه و محدود به شهر باشد

نگاه به فضاهای تبلیغاتی نباید یک سویه و محدود به شهر باشد
نگاه به فضاهای تبلیغاتی نباید یک سویه و محدود به شهر باشد
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نگاه به فضای تبلیغاتی خاص و یک سویه است اما باید دید که در سایر محیط‌های تبلیغاتی چه اتفاقی افتاده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نگاه به فضای تبلیغاتی خاص و یک سویه است اما باید دید که در سایر محیط‌های تبلیغاتی چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، علیرضا منجم عصر امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر قزوین گفت: انتظار داریم تعاملات ما با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر باشد، مسائلی که در حوزه تبلیغات شهری وجود دارد با تعامل قابلیت حل شدن دارند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین عنوان کرد: نگاه به فضای تبلیغاتی خاص و یک سویه است اما باید دید که در سایر محیط‌های تبلیغاتی چه اتفاقی افتاده است.

وی ادامه داد: ما نگاه را به شهر محدود کردیم، باید ویترین مغازه‌ها را نگاه کنیم که چه وضعیتی دارند و آیا با شأن شهر همخوانی دارند.

این مسئول بیان کرد: در سازمان زیباسازی در یک سال و نیم گذشته حتی یک مورد نداشتیم که درخواست فضای تبلیغاتی شده باشد اما در اختیار ارگان‌ها، هیأت‌ها و مساجد نگذاشته باشیم و کمک می‌کنیم و اگر نیاز باشد برای مواردی از تمام شهر استفاده می‌کنیم.

منجم اظهار کرد: تعدد مناسبت‌ها برای فضاسازی شهری بسیار زیاد است و سازمان زیبا سازی بار آن‌ها را به عهده دارد و با وجود هزینه‌های بالایی که داریم شب عید بیش از 80 درصد فضاسازی از محل درآمدها و 20 درصد از محل اعتبارات شهرداری بود.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/11740

مطالب پیشنهادی از سراسر وب