بیش از 26 هزار قزوینی از مشاوره تلفنی بهزیستی استفاده کردند

بیش از 26 هزار قزوینی از مشاوره تلفنی بهزیستی استفاده کردند
بیش از 26 هزار قزوینی از مشاوره تلفنی بهزیستی استفاده کردند
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: 26 هزار و 449 تماس تلفنی به منظور دریافت خدمات مشاوره‌ای در 9 ماهه امسال با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: 26 هزار و 449 تماس تلفنی به منظور دریافت خدمات مشاوره‌ای در 9 ماهه امسال با خط صدای مشاور بهزیستی استان برقرار شد.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، علی دهباشی‌پور  با اعلام  این خبر افزود: سامانه 1480 در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان راه اندازی شده و براساس کارشناسی‌های انجام شده راه اندازی این مرکز باعث تثبیت و بهبود احساس سلامت روانی افراد نیز می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان را مربوط به مسایل خانواده، نوجوان، اختلالات روانپزشکی، چالش‌های پیش از ازدواج، اعتیاد و مشکلات تحصیلی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: انجام طرح‌های غربالگری اضطراب و محب، برگزاری کارگاه‌های اجتماع محور، آموزش پیش از ازدواج و زندگی خانواده از دیگر خدماتی است که با هدف ارتقای سلامت روان جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و درمان اختلالات، پیشگیری و نیز کاهش طلاق به جامعه هدف بهزیستی ارایه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون 49 مرکز مشاوره تحت پوشش بهزیستی در سطح استان قزوین فعالیت دارند که از این تعداد تنها یک مرکز، دولتی و مابقی به صورت غیردولتی فعال هستند.


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/10382

مطالب پیشنهادی از سراسر وب