کارگران آیینه تمام نمای غیرت و شرافت و کار هستند

کارگران آیینه تمام نمای غیرت و شرافت و کار هستند
کارگران آیینه تمام نمای غیرت و شرافت و کار هستند
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی اتکا به تولید با کمک کارگران پر تلاش است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی اتکا به تولید با کمک کارگران پر تلاش است.

به گزارش خبرنگار تیتر قزوین، به مناسبت روز جهانی کارگر گردهمایی کارگران استان قزوبن روز سه شنبه با حضور سردار آبنوش منتخب مردم در مجلس، کاظمی معاون سیاسی امنیتی، فتوحی مدیرکل امنیتی، حمزه‌ای معاون دبیرکل خانه کارگر در امور بین الملل، کشاورز ترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شیخ بگلو مدیر درمان تامین اجتماعی، یحیایی مدیر بانک رفاه در مجموعه ورزشی کارگران شهر الوند برگزار شد. 

عباس کاظمی در این مراسم گفت: کارگران آیینه تمام نمای غیرت و شرافت و کار هستند و ما هم تلاش می کنیم مشکلات این قشر برطرف شود. 

وی افزود: مشکلات حوزه کارگری به دو دسته تقسیم می شود که عوامل بیرونی مانند ساختار دولت و عوامل درونی که در مسائل صنفی خلاصه می شود که در هر دو حوزه باید دنبال علت یابی و حل مسائل باشیم.

کاظمی تصریح کرد: در بخش بیرونی با کمبودها و مشکلاتی مواجهیم که جامعه کارگری را رنج می دهد و بخشی مسائل ملی است و باید تصمیم‌گیری اساسی صورت گیرد اما راه برون رفت از مسائل اقتصادی از راه تولید و کمک جامعه کارگری است‌.

کاظمی بیان کرد: مشکلات اقتصادی جز با کار و تولید برطرف نخواهد شد و آنگونه که رهبری فرمودند اگر حال کارگر خوب باشد حال جامعه خوب می شود لذا مسائل حوزه کارگری مهم است و همه باید در عمل مشکل گشا باشند. 

وی اظهار داشت: در استان وظایفی داریم و در بخش مطالبات کارگری و امنیت شغلی پیگیر امور هستیم اما معتقدیم مسائل حوزه کارگری باید واقع گرایانه بررسی شود. 

کاظمی تصریح کرد: برخی چه در درون کارگران با بخشهای دیگر بجای پرداختن به اصل موضوع با اهداف خاص بزرگنمایی می کنند در حالی که این مشکل را خود جامعه کارگری می تواند حل کند تا برخی افراد که اهداف خاصی دارند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: از عشق و علاقه جامعه کارگری می توان به اصالت  کارگران پی برد و رسالت داریم مراقبت کنیم تا ترسیم درستی در این حوزه اتفاق بیفتد وگر نه همه باخته ایم و در تصمیم گیری دچار اشتباه می شویم. 

وی افزود: حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی استان قزوین در تشکل های کارگری در سطح کلان کشور یک فرصت است تا از حقوق کارگران دفاع شود.

کاظمی تصربح کرد: جامعه کادگری ما صبور و نجیب است و با اعتقاد کار می کند که مسئولیت ما را سنگین می کند تا پیگیر شعارها و مطالبات شما باشیم بویژه در حوزه درمان و بیمه و خدمات رفاهی و امنیت شغلی پیگیر امور هستیم. 


انتهای پیام/

https://www.titrqazvin.ir/news/18270

مطالب پیشنهادی از سراسر وب