شهرداری بیدستان در نظر دارد نسبت به واگذاری عملیات رفت و روب، جمع آوری زباله، حفظ و نگهداری فضای سبز شهر بیدستان به افراد واجد شرایط اقدام کند.
شهرداری بیدستان در نظر دارد نسبت به واگذاری عملیات رفت و روب، جمع آوری زباله، حفظ و نگهداری فضای سبز شهر بیدستان به افراد واجد شرایط اقدام کند.
شهرداری بیدستان به استناد مجوز شماره 386/ش ب مورخ 1402/10/14 شورای اسلامی شهر در نظر دارد نسبت به واگذاری عملیات رفت و روب، جمع آوری زباله، حفظ و نگهداری فضای سبز شهر بیدستان به افراد واجد شرایط با مشخصات و شرایط پیوست به مدت 11 ماه شمسی به شماره ثبت 2003005054000002 از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است پیشنهاددهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
* شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار میباشد.
* هزینههای مربوط به آگهی روزنامه و کارشناسی ماشین آلات بر عهده برنده مناقصه میباشد.
* ارائه ضمانت نامه بانکی شرکت در مناقصه یا واریز نقدی به شماره حساب 3100000816009 بانک ملی شعبه بیدستان به نام شهرداری بیدستان الزامی میباشد.
* تاریخ انتشار مناقصه در سایت: ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 1403/02/04
* مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: ساعت 19 روز یکشنبه تاریخ 1403/02/09
* مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: ساعت 19 روز شنبه تاریخ 1403/02/22
* زمان بازگشایی پاکتها: ساعت 9 روز یکشنبه تاریخ 1403/02/23
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگذار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکتهای الف به صورت دستی (قابل ذکر است پاکات الف میبایست در سامانه نیز بارگذاری گردد)
آدرس: استان قزوین-شهر بیدستان – شهرداری بیدستان و تلفن مستقیم واحد خدمات شهری و فضای سبز 32328179
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس: 41934 - 021 دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
شناسه آگهی: 1703247
آگهی تجدید مناقصه شهرداری بیدستان برای جرای رفت و روب جمع آوری زباله و حفظ و نگهدای فضای سبز
پایان رپرتاژ آگهی